Politica de retur

Termenul de retur este de 14 zile din momentul în care ai primit comanda plasată pe site.

 

RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

 

Clientul, așa cum este definit conform normelor în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica motivul, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos.

 

Clientul va trimite informare cu solicitarea de retur, pe e-mail, la adresa contact@ioana-preda.ro. Va specifica intentia de retur pentru produsul/produsele pentru care dorește retur/schimb, menționează dacă dorește retur sau schimb.

 

E-mailul trebuie să conțină următoarele informații: Numarul comenzii; Numele pe care s-a plasat comanda; Numarul de telefon pentru contact; Produsul/Produsele pentru care se intenționează returul; Contul bancar în care va fi returnata contravaloarea produsului/produselor; Motivele returului.

 

Se poate realiza un schimb de Produse doar în cazul bijuteriilor care sunt pe mărimi (inele, brățări tennis).
Clientul va trimite solicitare pe adresa de mail contact@ioana-preda.ro, în care vor fi precizate urmatoarele detalii:
a) numărul comenzii
b) numele produsului și marimea dorită

 

După trimiterea solicitării de retur/schimb, Clientul va fi informat pe e-mail dacă a fost acceptată cererea de retur/schimb, iar Clientul are responsabilitatea să împacheteze Produsele în ambalajele originale și să trimită, prin curier, coletul bine ambalat în atenția Furnizorului. Costurile de transport prin curier pentru retur sau schimb sunt suportate de către Client.

 

Adresa la care trebuie trimis coletul de retur/schimb este: Bulevardul Decebal nr. 4, Bl. S11, Scara 3, Ap. 47, etaj 1, Sector 3, București.
În cazul solicitării de retur, se vor verifica Produsele, iar dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite clientul primește e-mail de acceptare a cererii de retur și restituirea se face în maximum 14 zile în contul bancar din care s-a facut plata comenzii inițiale sau cel menționat în cererea de retur. Magazinul returnează doar suma de bani aferentă produselor, nu și a transportului (în cazul în care acesta a fost achitat de client în momentul comenzii).

 

Pentru returnarea banilor, Produsul/Produsele vor fi trimise în starea în care au fost livrate, cu eticheta atașată, în cutia de carton, în cutia personalizată „Ioana Preda” și împreună cu certificatul de garanție. Produsele nu trebuie sa fie purtate sau deteriorate.

 

Atentie! În cazul în care Produsele returnate nu au eticheta atașată, prezintă deteriorări, urme de purtare, lovituri, zgârieturi, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

 

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile din momentul primirii comenzii de către Client. Politica de returnare a banilor este valabilă doar pentru produsele achiziționate online.

 

În cazul în care Produsele pentru care s-a solicitat returul nu îndeplinesc condițiile de retur de mai sus, acestea vor fi returnate către client.

 

Produsul trebuie sa fie ambalat exact asa cum l-ati primit, cu eticheta atasata,in cutie de carton, dar si in cutia personalizata „Ioana Preda” si trimis cu orice firma de curierat. Taxele de transport fiind suportate de catre dvs.
În cazul solicitării de schimb, termenul în care se poate realiza schimbul unui Produs este de 14 zile lucratoare din momentul în care Clientul a primit comanda.

 

După analiza stării Produsului, Clinetul va primi o informare pe e-mail dacă se poate realiza schimbul de produse (în cazul în care produsul nu are atașată eticheta, schimbul de produse nu se poate realiza).

 

În cazul în care solicitarea de schimb este acceptată, taxele de transport pentru expedierea produsului dorit, vor fi suportate de către Furnizor.

Magazin
Căutare
Wishlist