Politica de retur

Daca doriti sa returnati un produs catre Ioana Preda, indiferent de motiv, trebuie sa urmati procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiteti catre noi produsul pe care l-ati primit de la noi, in conformitate cu aceste proceduri.

Conditii de returnare a produselor:

NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

– produsul nu va prezenta semne de uzura
– produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (pietricele, zale din lant, pandantiv etc.)
– instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 10 zile de la momentul primirii coletului
– returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura
– retururile se vor face numai impreuna cu factura primita

Modalitate de returnare:

– va rugam sa ne instiintati de intentia de a returna produsul printr-un e-mail la adresa contact@ioana-preda.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doriti sa-l returnati (gasiti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii)
– dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne puteti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu RAMBURS 0 Lei, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda
– de indata ce noi primim produsul va vom returna banii (in maxim 15 zile calendaristice)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata
– pentru retur, singurul cost pe care il veti suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare.
– adresa retur:  Bd. Decebal, nr. 4, bloc S11, ap. 47 , Bucuresti

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat in termen de 10 zile de la primire, in starea initiala.

Va rugam sa va asigurati ca toate etichetele raman atasate produsului si ca nu exista semne pe produs.

Aveti obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia dumneavoastra.

Cu mare placere oferim si schimbul de produse!

Multumim!

* Conform legislatiei romanesti , in Art. 4,b Cap. 1, Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta se prevede: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.”