Politica de retur

Daca doriti sa returnati un produs catre Ioana Preda, indiferent de motiv, trebuie sa urmati procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiteti catre noi produsul pe care l-ati primit de la noi, in conformitate cu aceste proceduri.

Conditii de returnare a produselor:

NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

– produsul nu va prezenta semne de uzura;
– produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (pietricele, zale din lant, pandantiv etc.);
– instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 10 zile de la efectuarea comenzii pe site;
– returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului;
– ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura;
– retururile se vor face numai impreuna cu factura primita.

Modalitate de returnare:

– va rugam sa ne instiintati de intentia de a returna produsul printr-un e-mail la adresa contact@ioana-preda.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doriti sa-l returnati (gasiti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii);
– dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne veti returna produsul exclusiv prin curier, iar taxele de transport vor fi suportate de catre dvs.;
– de indata ce noi primim produsul va vom returna banii (in maxim 15 zile calendaristice);
– pentru returnarea banilor, produsul trebuie trimis exact asa cum l-ati primit, in cutie, cu factura atasata. Produsul nu trebuie sa fie purtat sau deteriorat, iar banii vor fi trimisi abia dupa analizarea starii produsului. Intr-un cont IBAN pe care ni-l puteti trimite ori in coletul retur, ori pe mail. Aceasta este singura modalitate de returnare a banilor;
– adresa retur:  Bd. Decebal, nr. 4, bloc S11, ap. 47 , Bucuresti.

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat in termen de 10 zile de la inregistrarea comenzii, in starea initiala.

Va rugam sa va asigurati ca toate etichetele raman atasate produsului si ca nu exista semne pe produs.

Aveti obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia dumneavoastra.

 

Schimb produs:

In cazul in care produsul comandat nu va place, este mic, respectiv mare sau aveti orice alta nemultumire si doriti sa il schimbati cu un alt produs de pe site, procedura este foarte simpla si comoda pentru dvs: noi va trimitem produsul nou, iar in momentul in care curierul ajunge la dvs, faceti schimb de produse. Costul acestei proceduri este de 35 lei pentru tara, 15 lei pentru Bucuresti si va fi suportat de catre dvs!

 

Multumim!

* Conform legislatiei romanesti , in Art. 4,b Cap. 1, Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta se prevede: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.”