TERMENI ȘI CONDIȚII

Prezentul regulament stabilește termenii și condițiile de utilizare pentru site-ul https://ioana-preda.ro/. Orice comandă plasată pe acest site trebuie să fie în acord cu prezentul Regulament. Orice comandă va fi realizată în conformitate cu acest Regulament și cu legislația aplicabilă în vigoare.

I.INTRODUCERE

Tiana Atelier SRL, persoană juridică cu naționalitate română, cu sediul social în Str. Sergent Ion Pechiu nr 3-7, Bl. 1, sc G, ap 3, București, Sector 4, cu numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J23/168/2016 și 35442242 (denumită în continuare „Furnizor”), facilitează achiziționarea de produse sau servicii, prin intermediul internetului de la adresa: https://ioana-preda.ro/, denumit in continuare “Magazinul”. Administratorul datelor personale ale clienților Magazinului este Furnizorul.
Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului, denumiți în continuare “Clienți” și stabilește principiile de efectuare a înregistrărilor și de utilizare a contului realizat în cadrul Magazinului, principiile de rezervare pe cale electronică a produselor sau serviciilor disponibile în Magazin (denumite în continuare “Produs” sau “Produse”), de plasare a comenzilor pe site-ul Magazinului, precum și principiul încheierii contractelor de vânzare a Produselor.

Orice Client poate accesa Regulamentul în orice moment, “dând click” pe linkul „Termeni și Condiții”, aflat pe pagina web https://ioana-preda.ro/.
Informațiile despre Produsele din Magazin – printre altele, descrieri, prețuri – constituie o invitație la încheierea de contracte de vânzare ce respectă legile în vigoare și se desfășoară conform condițiilor din prezentul document.
Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de Produse încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.
Furnizorul acordă consumatorului o garanție legală de conformitate potrivit prevederilor Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și cu cele ale Ordonanței de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorului.

II. REGULI DE UTILIZARE ALE MAGAZINULUI ȘI DE ÎNCHEIERE A CONTRACTULUI DE VÂNZARE A PRODUSELOR

Furnizorul facilitează încheierea de contracte de vânzare pentru Produsele listate în Magazin, prin intermediul internetului, în condițiile prevazute în Regulamentul de față.
Contractul de vânzare al Produselor se încheie între „Client” și “Furnizor”.
Prin utilizarea Magazinului și/sau prin plasarea unei comenzi, Clientul se obligă să respecte Termenii și condițiile specificate în acest document. Înainte de plasarea unei comenzi, Clientul se va asigura că a citit și înțeles prezentul document.
Informațiile furnizate de Client în timpul plasării comenzii trebuie să fie reale, actuale și exacte. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii, în cazul în care datele furnizate nu sunt suficient de exacte și fac imposibilă realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a Produselor. Înainte de a refuza realizarea comenzii, Furnizorul va încerca să contacteze Clientul pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibilă realizarea acesteia.

Magazinul ia toate măsurile tehnice și administrative posibile și impuse de anumite norme juridice, de a proteja datele personale ale Clienților și mai ales de a preveni obținerea și modificarea de către persoane neautorizate a datelor personale furnizate în timpul înregistrării.

Fotografiile Produselor din Magazin reflectă o imagine fidelă a Produselor oferite, dar nu constituie un angajament contractual în măsura în care nu pot asigura o similitudine perfectă cu Produsele fizice.
Clientul care a utilizat Magazinul are urmatoarele obligații:
a) de a nu furniza și transmite informații interzise prin lege;
b) de a utiliza Magazinul într-un mod care să nu perturbe funcționarea acestuia;
c) de a nu difuza și de a nu plasa în cadrul Magazinului informații comerciale incorecte;
d) de a utiliza Magazinul într-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alți clienți, precum și pentru Furnizor;
e) de a folosi informațiile amplasate în paginile Magazinului doar în scop personal.

III. ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE VÂNZARE:

Furnizorul facilitează plasarea comenzilor de Produse pe site-ul Magazinului.
Magazinul primește comenzile plasate online în orice moment. Comenzile sunt prelucrate în zilele lucrătoare intre orele 10.00 – 18.00. Comenzile plasate în zilele libere sau de sărbătorile legale vor fi expediate în prima zi lucrătoare de la data plasării comenzii.
Clientul poate plasa o comandă fără a fi nevoie sa își înregistreze permanent datele personale în baza de date a Magazinului (cumpărături fără crearea contului de Client).

Condiția plasării comenzii o constituie completarea în formular a tuturor datelor solicitate, necesare pentru expediere și pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau a bonului fiscal. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achiziție, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării comenzii.
Pentru a plasa o comandă Clientul alege Produsele din Magazin și confirmă intenția prin apasarea butonului “Adaugă în Coș”. În cazul în care Clientul deține un cod de reducere, acesta nu poate fi combinat cu alte programe de loialitate și parteneriate, disponibile în Magazin. Nu este posibilă utilizarea mai multor coduri de reducere în timpul unei tranzacții.
Până la momentul confirmării selectării Produselor prin butonul “Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la produsele din coș, precum și la datele pentru livrare și cele de facturare. Confirmarea de către Client a comenzii, prin butonul “Plasează comanda” este echivalentă cu acceptarea obligației de a face plata produselor și a costurilor de livrare (dacă este cazul).

Confirmarea de către Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie cererea transmisă de Client către Furnizor de a încheia contractul de vânzare, conform conținutului comenzii (conținutul coșului) și prezentului Regulament.
În momentul plasării comenzii, conform pct. 6 de mai sus, Clientul primește la adresa de e-mail indicată de acesta un mesaj de confirmare a comenzii referitor la comanda plasată. Acest e-mail reprezintă confirmarea primirii de catre Magazin a cererii de achiziție din partea Clientului.
Imediat după procesarea comenzii, Magazinul va transmite un alt e-mail de informare legat de procesarea comenzii în care acceptă sau refuză comanda. Dupa primirea acestui email se considera contractul de vânzare incheiat între Client și Furnizor.

Clientul poate renunța la comandă înainte de a primi de la Magazin e-mail-ul referitor la confirmarea livrării comenzii ce reprezintă confirmarea și acceptarea ofertei de achiziție, renunțarea se poate face prin trimiterea unei informări la adresa de e-mail contact@ioana-preda.ro.

Clientul poate efectua plata comenzii online, prin card bancar, prin intermediul unor tranzacții securizate furnizate de un furnizor de platforme de plată online sau ramburs, cu numerar la primirea coletului.

Magazinul își rezervă dreptul de a refuza realizarea comenzii în cadrul contractului de vânzare, în cazul în care:

a) datele de contact ale Clientului sunt atat de neclare, încât fac imposibilă livrarea mărfii,
b) tranzacția nu a fost autorizată în sistemul de plăti electronice,
c) plata pentru comandă nu a fost efectuată în termen de 2 zile lucrătoare de la data plasării comenzii,
d) datele furnizate de către Client privind livrarea (adresa, date contact) sunt incomplete sau incorecte,
e) activitatea Clientului pe site poate produce și/sau produce daune de orice natură de partea Magazinului și/sau partenerilor acestuia.
Cu excepția cazului în care se specifică altfel, prețurile din Magazin sunt exprimate în lei, cu TVA inclus și nu includ costurile de prelucrare și de expediere, menționate în momentul plasării comenzii.
În cazul vânzării de Produse către o persoană juridică cu sediul în Romania, o astfel de vânzare se realizează ca parte a achiziției intracomunitare de bunuri, menținând în același timp obligațiile părților legate de acest tip de livrare în conformitate cu legislația aplicabilă.

IV. LIVRAREA ȘI RECEPȚIONAREA PRODUSELOR

Produsele sunt livrate la adresa indicată de către Client în comandă de către firma de curierat agreată de Furnizor. Taxa pentru livrarea produselor este indicată în procesul de plasare a comenzii, acolo unde se aplică.

Timpul prevăzut pentru livrarea către Client este de 1-2 zile lucrătoare din ziua următoare primirii email-ului de confirmare a livrării Produselor. Livrarea comenzii poate fi întarziată până la momentul înregistrării sumei aferente contractului de vânzare în contul bancar al Magazinului. Pe perioada campaniilor comerciale, din cauza numarului mare de comenzi, disponibilitatea produselor și timpul de livrare pot fi afectate.

Livrarea se face prin firmă de curierat rapid (doar pe teritoriul Romaniei): Toate comenzile care depășesc suma de 315 lei beneficiază de transport gratuit. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 315 lei, valoarea transportului este de 20 lei. Costurile de retur/schimb sunt suportate de client.

V. PREȚURI ȘI METODE DE PLATĂ

Din momentul primirii de către Client a e-mailului de confirmare a livrării comenzii, prețul Produselor rămâne neschimbat pe toată perioada contractului de vânzare, indiferent de modificarile de preț ulterioare din Magazin.
Prețurile Produselor din Magazin sunt afișate în Lei și contin toate componentele prețului, inclusiv TVA, taxe vamale și impozite, la care se adaugă taxele de livrare, calculate în momentul plasării comenzii, dacă acestea există.
La anumite intervale de timp, Magazinul poate oferi promoții și reduceri pentru Produsele afișate. Acestea vor fi vizibile, atât în descrierea Produselor, în coșul de cumpărături, cât și pe factură. Magazinul își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără o inștiințare prealabilă, fără a afecta însă comenzile care au fost plasate până în momentul modificării prețurilor.

Clientul va achita prețul Produselor comandate prin plata cu card bancar prin intermediul serviciului autorizat de plăti înainte de livrare sau ramburs, în numerar, în momentul livrării coletului.

Lipsa încasării în contul bancar al Magazinului sau intermediarului de tranzacții în termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. Procesarea comenzii plătite prin plata electronică începe după primirea plății pentru Produse în contul Furnizorului.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prețul Produselor aflate în Magazin, de a introduce în vânzare Produse noi, de a desfășura sau de a revoca acțiuni de promovare pe pagina web a Magazinului, de a introduce modificări conforme cu prevederile legislatiei în vigoare, cu condiția ca aceste modificări să nu încalce drepturile persoanelor care au încheiat contracte de vânzare pentru Produsele oferite de Magazin înainte de efectuarea respectivelor modificări sau a drepturilor persoanelor autorizate să utilizeze o anume promoție, conform principiilor acesteia, pe perioada desfășurării sale.

VI. RECLAMAȚII REFERITOARE LA PRODUSE

Produsele comercializate sunt noi și originale. Furnizorul răspunde pentru defectele fizice pe baza legislației în vigoare. De asemenea, Furnizorul respectă garanția legală pentru conformitatea Produselor.
Furnizorul va lua măsuri pentru a asigura pe deplin funcționarea corectă a Magazinului și se obligă să înlăture într-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de către Clienți.

Orice Produs cumpărat de pe site-ul Magazinului poate fi obiectul unei reclamații, cu respectarea termenilor și condițiilor de reclamație stabilite prin lege, dacă prezintă defecte ce constituie neconformități cu contractul de vânzare încheiat.

Clientul poate solicita returnarea Produsului dacă:
• Produsele prezintă deteriorări severe care le fac neconforme;
• Produsele livrate sunt diferite (specificații, cantitate etc.) față de comanda plasată;
• Produsele prezintă defecte de fabricație;
• Clientul s-a retras din contract în termenul de 14 zile de la data când acesta a intrat în posesia Produselor.
Clientul are dreptul la urmatoarele pretenții, conform legislației în vigoare:
a) să ceară să renunțe la Contract sau să ceară reducerea prețului Produselor, dacă furnizorul nu înlocuiește de urgență și fără mari inconveniențe pentru Client Produsul defect sau nu înlatura defectul
b) să ceară înlocuirea Produsului cu un altul fără defecte.
În cazul în care reclamația nu este admisă de Furnizor, Produsul va fi returnat Clientului.

VII. RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

Clientul, așa cum este definit conform normelor în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica motivul, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos.
Clientul va trimite informare cu solicitarea de retur, pe e-mail, la adresa contact@ioana-preda.ro. Va specifica intentia de retur pentru produsul/produsele pentru care dorește retur/schimb, menționează dacă dorește retur sau schimb.
E-mailul trebuie să conțină următoarele informații: Numarul comenzii; Numele pe care s-a plasat comanda; Numarul de telefon pentru contact; Produsul/Produsele pentru care se intenționează returul; Contul bancar în care va fi returnata contravaloarea produsului/produselor; Motivele returului.
Se poate realiza un schimb de Produse doar în cazul bijuteriilor care sunt pe mărimi (inele, brățări tennis).

Clientul va trimite solicitare pe adresa de mail contact@ioana-preda.ro, în care vor fi precizate urmatoarele detalii:
a) numărul comenzii
b) numele produsului și marimea dorită

După trimiterea solicitării de retur/schimb, Clientul va fi informat pe e-mail dacă a fost acceptată cererea de retur/schimb, iar Clientul are responsabilitatea să împacheteze Produsele în ambalajele originale și să trimită, prin curier, coletul bine ambalat în atenția Furnizorului. Costurile de transport prin curier pentru retur sau schimb sunt suportate de către Client.

Adresa la care trebuie trimis coletul de retur/schimb este: Bulevardul Decebal nr. 4, Bl. S11, Scara 3, Ap. 47, etaj 1, Sector 3, București.
În cazul solicitării de retur, se vor verifica Produsele, iar dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite clientul primește e-mail de acceptare a cererii de retur și restituirea se face în maximum 14 zile în contul bancar din care s-a facut plata comenzii inițiale sau cel menționat în cererea de retur. Magazinul returnează doar suma de bani aferentă produselor, nu și a transportului (în cazul în care acesta a fost achitat de client în momentul comenzii).

Pentru returnarea banilor, Produsul/Produsele vor fi trimise în starea în care au fost livrate, cu eticheta atașată, în cutia de carton, în cutia personalizată „Ioana Preda” și împreună cu certificatul de garanție. Produsele nu trebuie sa fie purtate sau deteriorate.
Atentie! În cazul în care Produsele returnate nu au eticheta atașată, prezintă deteriorări, urme de purtare, lovituri, zgârieturi, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile din momentul primirii comenzii de către Client. Politica de returnare a banilor este valabilă doar pentru produsele achiziționate online.

În cazul în care Produsele pentru care s-a solicitat returul nu îndeplinesc condițiile de retur de mai sus, acestea vor fi returnate către client.

Produsul trebuie sa fie ambalat exact asa cum l-ati primit, cu eticheta atasata,in cutie de carton, dar si in cutia personalizata „Ioana Preda” si trimis cu orice firma de curierat. Taxele de transport fiind suportate de catre dvs.

În cazul solicitării de schimb, termenul în care se poate realiza schimbul unui Produs este de 14 zile lucratoare din momentul în care Clientul a primit comanda. După analiza stării Produsului, Clinetul va primi o informare pe e-mail dacă se poate realiza schimbul de produse (în cazul în care produsul nu are atașată eticheta, schimbul de produse nu se poate realiza).
În cazul în care solicitarea de schimb este acceptată, taxele de transport pentru expedierea produsului dorit, vor fi suportate de către Furnizor.

VIII. INFORMAȚII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

Magazinul prestează pentru Clienți următoarele servicii, pe cale electronică: a) facilitarea încheierii online a contractelor de vânzare din Magazin, conform prezentului Regulament; b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clienților în Magazin; c) transmiterea informației comerciale comandate, referitoare la produse.
Reclamații privitoare la serviciile prestate de Magazin pot fi transmise pe adresa de e-mail a Magazinului contact@ioana-preda.ro. Reclamația Clientului trebuie să conțină denumirea Clientului și o scurtă descriere a procesului reclamat. Magazinul va raspunde în cel mult 14 zile de la data primirii reclamației.

Despre modul în care a fost soluționată reclamația, Clientul va fi anunțat pe e-mail. Furnizorul aduce la cunostință că, în funcție de setările browserului Clientului, poate introduce în sistemul informatic al Clientului fișiere cookies, ce nu sunt o componentă a conținutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioară a Clientului ce intră pe pagina de web a Magazinului. Fișierele cookies sunt utilizate de Magazin pentru a înlesni Clientului utilizarea Magazinului, cât și pentru monitorizarea navigărilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunța în orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului său.

IX. ALTE PREVEDERI

Conținutul și design-ul Magazinului, inclusiv aspectul acestuia și bazele de date accesibile prin intermediul său, sunt proprietatea Furnizorului și sunt protejate prin legislația în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe. În cazul informațiilor și conținutului postat de terțe părți pe site-ul ioana-preda.ro, dreptul de autor și responsabilitatea asupra acestora aparțin în totalitate celor care au publicat acea informație.

Utilizatorul poate copia și printa continutul Magazinului doar pentru folosintă personală, în scopuri necomerciale.

Este interzisă orice utilizare a continutului Magazinului în alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia în vigoare. Cererile de utilizare a continutului în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de e-mail contact@ioana-preda.ro. În condițiile în care un anumit conținut aflat pe site-ul Magazinului încalcă drepturile utilizatorului de proprietate intelectuală, dreptul la viață privată, la publicitate sau alte drepturi personale, utilizatorul este încurajat să trimită un e-mail la contact@ioana-preda.ro cu drepturile încălcate, pentru a permite Furnizorului să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.
Forță majoră. Magazinul, partenerii sau utilizatorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nici o întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale sau în continutul furnizat pe site-ul ioana-preda.ro, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Magazinului. Această exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de funcționare ale echipamentului tehnic de la Magazin, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Magazinului, erorile de operare, grevă, etc.

X. INFORMAȚII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DE CĂTRE FURNIZOR A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE UTILIZATORILOR MAGAZINULUI

Informațiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispoziția utilizatorului/ Clientului în momentul colectării datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.
Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului este Furnizorul. Acesta prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor din 27 aprilie 2016 („GDPR”).
Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal sunt: contact@ioana-preda.ro

Regulamente campanii

Magazin
Căutare
Wishlist